
Na co zwrócić uwagę wybierając API SMS? Koszty i opłacalność
Wdrożenie API SMS w firmie to dziś jedno z najefektywniejszych narzędzi do bezpośredniego kontaktu z klientami.
Wdrożenie API SMS w firmie to dziś jedno z najefektywniejszych narzędzi do bezpośredniego kontaktu z klientami.
CPM (Cost Per Mille) to jeden z najbardziej podstawowych i jednocześnie kluczowych wskaźników w marketingu internetowym.
CPA, czyli Cost Per Action (lub Cost Per Acquisition), to jeden z kluczowych modeli rozliczeń w
Zastanawiasz się, ile naprawdę dostaniesz „na rękę”, gdy Twoje wynagrodzenie to 5000 zł brutto? Ten artykuł
Kwota brutto to tylko punkt wyjścia – liczy się to, co faktycznie trafia na Twoje konto.
Wynagrodzenie brutto to kwota przed potrąceniami podatkowymi i składkami. 4500 zł brutto nie oznacza więc, że
Wynagrodzenie brutto to kwota przed potrąceniami podatkowymi i składkami na ubezpieczenia. Dlatego 5500 zł brutto nie
Segmentacja rynku to jedno z podstawowych narzędzi strategii marketingowej. Pozwala na skuteczne dostosowanie produktów, usług i
Zastanawiasz się, na której pozycji w Google znajduje się Twoja strona? Sprawdzenie tego nie musi być
Wielu właścicieli firm zadaje sobie pytanie: czy wizytówka Google to usługa płatna? Odpowiedź brzmi jednoznacznie: nie.